PatrickPiloot.reismee.nl

@ Istanbul!

We zijn met zijn allen in Istanbul!

Vandaag is het allemaal begonnen. Vanmiddag met zijn zessen vanaf Schiphol een Pegasus vlucht naar Istanbul gepakt (allemaal door Pegasus geregeld). Na al het afscheid, iets wat ik altijd maar niks blijf vinden, hebben we nog wat gedronken voordat we naar de Gate gingen. Daar stond hij, de Boeing 737NG! Over een kleine 2 maanden, zijn ook wij allemaal gecertificeerd om hem te vliegen! Vind ik leuk!

Vlucht was prima, maar tijdens de landing konden we merken dat het weer slecht was, en er redelijk wat wind stond. We gingen lekker tekeer. Op het vliegveld stond een Pegasus busje op ons te wachten, een crew van, en die heeft ons naar het Hotel gebracht. Voor iedereen die nog nooit op een vrijdag avond in de spits rond Istanbul heeft gereden, het is een avontuur opzich! Wat een chaos!

In het hotel (Fantastische kamers, echt prima!), lekker spullen uitgepakt, samen even gegeten in het restaurant beneden, en hebben we even snel een rondje gelopen in de omgeving.

Morgen gaan we even de stad in, beetje alles uitzoeken hoe het werkt hier, en dan beginnen we maandag met onze Type-Rating! We hebben dr zin in!

Het gaat allemaal beginnen nu!

Ik zal proberen jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden!

Gegroet,

Ayo, xxx