PatrickPiloot.reismee.nl

Base Training

Mensen, yours truly heeft vandaag zijn Base Training in een Boeing 737NG gedaan. Een exemplaar van nog geen jaar oud, de TC-AAU!

En het was Fantastisch

Ik was de gelukkige en mocht van Antalya naar Isparta vliegen, en heb daar vervolgens 6 landingen gemaakt! Ging echt lekker, en was super mooi om te doen. In het echt vliegt dat ding zelfs nog lekkerder als in de Sim!

Ik beloof dat ik binnenkort meer schrijf. Momenteel koffers aan het inpakken, en afscheid aan het nemen van 'de familie' hier. Morgen vlieg ik met Mark en Frans terug, terwijl de rest waarschijnlijk zaterdag naar Nederland komt! Dan is het de boel regelen voor Jakarta, en op naar het volgende avontuur.

Volgende keer Foto's en Video's !

Groeten van een blije Boeing First Officer!

Reacties

Reacties

Mama

echt geweldig !!! en nu lekker even naar Nederland en dan gaat het echt beginnen in Jakarta !!
Gefeliciteerd !

ouders Mark

Super te horen dat het vandaag zo lekker ging.
Tot morgen op Schiphol

Broer en vriendin van broer

Hey Patrick, super nieuws zeg!!!!

We zijn allebij super trots op je, en proberen snel een vacantie Jakarta voor elkaar te krijgen ; )

Hoop je nog te zien in Nederland.

Dikke kus!!!

Patrick

Vincent, bel me binnenkort even, ik denk dat ik je wel kan ophalen van Schiphol

ouders Mark

Gefeliciteerd met je 1e sim-examen Jakarta.
Via Mark gehoord dat het niet mee viel, maar het resultaat telt. Op naar de volgende!!

Paps en Mams

Sms niet aangekomen, hebben de hele dag aan je moeten denken, gelukkig via FB bericht gehoord dat jullie er door zijn.
Pabien ook voor Mark

moeder jaap

Gefeliciteerd Patrick, heel mooi voor je en eindelijk alles achter de rug. Veel succes. Groeten uit Tiel

Ouders Mark

Gefeliciteerd!!!!!
Nog een paar weken en vliegen maar...........
Even stoom van de ketel, genieten, en dan het echte werk.
Succes!!!!!

Patrick

Dank allemaal! Ik beloof binnenkort een nieuw verhaal te plaatsen!

Aad

Gefeliciteerd. Nog twee. Spannend

Ouders Mark

Ook jij bent nu het line-training traject ingegaan, eindelijk
Heel veel succes de komende tijd!!!!!!!!

Ouders Mark

Gefeliciteerd met het behalen van het Line-training traject
Ook de felicitatie's aan Thijs (heeft geen blog)
Eindelijk first officer!!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!